آهنگ ما باهمیم از بهرام و پییشرو

آهنگ ما باهمیم از بهرام و پییشرو

آهنگ ما باهمیم از بهرام و پییشرو

آهنگ ما باهمیم از بهرام و پییشرو

آهنگ ما باهمیم از بهرام و پییشرو
آهنگ ما باهمیم از بهرام و پییشرو
تابع قوانين جمهوري اسلامي ايران
تبليغات در سايت ما تبليغات در سايت ما تبليغات در سايت ما
دانلود آهنگ جدید حصین و عرفان به نام

دانلود آهنگ جدید حصین و عرفان به نام

دانلود آلبوم جدید شانو به نام

دانلود آلبوم جدید شانو به نام

دانلود آلبوم ناقابل از شایع + متن آهنگ ها

دانلود آلبوم ناقابل از شایع + متن آهنگ ها

متن آهنگ تنگی نفس از شایع + تکست

متن آهنگ تنگی نفس از شایع + تکست

آلبوم اشتباه خوب از بهرام + متن آهنگ ها

آلبوم اشتباه خوب از بهرام + متن آهنگ ها

 آلبوم ۲۴ ساعت از بهرام نورایی + تکست

آلبوم ۲۴ ساعت از بهرام نورایی + تکست

آلبوم سکوت از بهرام نورایی + تکست

آلبوم سکوت از بهرام نورایی + تکست

آلبوم  دو به شک از محمد رضا شایع به همراه تکست

آلبوم دو به شک از محمد رضا شایع به همراه تکست

آلبوم کرم از محمد رضا شایع به همراه تکست آهنگها

آلبوم کرم از محمد رضا شایع به همراه تکست آهنگها

دانلود آهنگ جدید تیک تاک به نام نه دیگه نه به همراه تکست

دانلود آهنگ جدید تیک تاک به نام نه دیگه نه به همراه تکست

جديدترين موزيک ها
موضوعات
آرشيو
آمار
نظرسنجي
جستجو
تبليغات
آهنگ ما باهمیم از بهرام و پییشرو
آهنگ ما باهمیم از بهرام و پییشرو

آهنگ ما باهمیم از بهرام و پییشرو (درخواستی) 

 

ما با همیم با همین امکانات کمم تو عرشیم

 حالا حالا ها هم نمیفهمی داریم تو سر چی!

من هستم با رپ تا وقتی پهنه بساط حرفم

چون کسی واسه کسی نفرستاده کارت دعوت

روزی میرسه دشمنمم با من دست میده

همه برادرا پشتمن حواسم هست دیگه

 بخونم تا وقتی کشتنم سازم پس میگه

بهرام توی مشتم  هست سر آدم وقتی که

مینویسم گوشاتو تیز کن تا بشه وصل بش

زیر میزم فقط کاغذای باطله هستش 

که واسه من هرگز اینا باطل نمیشن

این یه دیوونگیه خب منم عاقل نمیشم

  بیا معرفیت کنیم اگه استعداد داری 

ما که قصه باز داریم اره مثه پاسداریم

واسه رپ لعنتی با ژست خاص

کاری کنیم دنیا بشه رپ فارس اعتقاد داریم

اره هر سال یک نه صد قدم بالاتریم

هر کار بهتر هست در سر داره همین

کلمات ساده اره بهتره با من باشی پس 

دشمن قبل این که وقتش بگذره با من آشتی کرد

 دنبال منه پلیس اما دنبال تن تو نیست

من فرق دارم با تو حقایقم فاش میشن

پس یا بیا زیر من یا ازم فاصله بگیر

آهنگ تموم شد واسه میکروفن فاتحه بدین 

 

ما با همیم دیوار و صامت متحدن

پاهام محکمه دشمنا مضطربن 

ما با همیم دیوار و صامت قدرت جنگ

دارن ، وسعته شهرته معضل من

ما با همیم دیوار و صامت متحدن

پاهام محکمه دشمنا مضطربن 

ما با همیم دیوار و صامت قدرت جنگ

دارن ، وسعته شهرته معضل من

 

من مثل عامل جنگ جهانیه سومم

و وظیفم اینه جلوت قوانین و له کنم 

و فک کنم به دلیل مرگ چگوارا 

چون که خیلی وقته مخ رضا رفته به دورآباد

شب تو خوابی من با پیپم

فیدو میزنم شارژ میشم تا بانگی بعد

 به شاه میگن

چون واسه رپ فارسی خواب دیدم

دو سال دیگست

که ما دنیا رو میگیریم همه بخار میشن

و به خبرنگارا جواب میدم سوالی صد

میلیون دلاری نقد

میشم شغال و شب پی شکار و

جذب استعداد تو رپ

چون با کسی اتحاد دارم که قصه هاش خوبن

رضا ذهنش و فکرش و شعر و

تشنه ی کلمه نمیشه اصلا چون داره علمشو

رپ خدادادی تئوری عملی بلده

انگاری نشسته پشت میزش رو صندلی پرنده

ما تو راه سخت ترین سفر عمرمونیم به غرب

و فک نکنم با وجود ما ک*س بدوزیم به هم

که از بدترین شبکه پخش شه و

با سطح کیفی کمو قبل و بعدش تبلیغات ویا گرا

با چسب زخمه واسه کل ایرانیا

همون خالطورا که شا*شیدن به کل بیداریا

خواستی خودت اینجا بیا  که کنارم بهرامه

همون جراح مغز اطفال 60 ساله

ارباب اعصابتم که منم 

همون سرباز دربار رپیه که بدتر از دولت قلم

از اونام که از اولش داشتم جرعت خطر

چون رپ مثله دا*فه منو من شوهره رپم!

 

ما با همیم دیوار و صامت متحدن

پاهام محکمه دشمنا مضطربن 

ما با همیم دیوار و صامت قدرت جنگ

دارن ، وسعته شهرته معضل من

ما با همیم دیوار و صامت متحدن

پاهام محکمه دشمنا مضطربن 

ما با همیم دیوار و صامت قدرت جنگ

دارن ، وسعته شهرته معضل من

 


تعداد بازديد : 965
شنبه 23 اردیبهشت 1396 ساعت: 18:16
نويسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات اين مطلب

کد امنیتی رفرش
تبليغات
درباره ما
مطالب تصادفي
ورود کاربران
عضويت سريع
لينک دوستان